trosictina.blogg.se

Jag är en tjej på snart 12 år som älskar hästar och kompisar! Jag har en egen häst som heter Strega, henne delar jag med min syster Anna. Här kommer ni få följa mitt liv , mycket häst men annat också! Xoxo Tina<3

Vänner

Publicerad 2014-03-06 13:32:51 i Allmänt,

Det finns många människor här i världen man inte riktigt kan kalla vänner. Det är nog ingen som inte har människor runt sig som vill förstöra. Många vill förstöra vänskap, andra vill första kanske en tävling . Och det kan jag säga, det tyder på avundsjuka. Okej alla har inte en egen häst men istället för att försöka förstöra för någon på kanske en tävling så kan man iallafall önska en lycka till eller om man nu tror att man kommer bli sjuk av det behöver man iallafall inte bry sig. Och sen så har vi ju den där som alltid vill förstöra vänskapen mellan dig och en annan kompis. Eller kanske tillochmed bästis, då kanske den avundsjuke ville ha din bästis. Men låt honom / henne inte komma emmelan er! Livet är inte som den där sporten med kulan som rullar ut på isen och så kommer någon och sopar banan framför en, man måste ta tag i sina egna problem. Visa att du inte sjunker lika lågt som dom, för du är så mycket bättre på så många vis om du bara skiter i folk som dom. Men ibland går det inte, ibland Tycker jag faktiskt synd om dom , innerst inne tror jag inte att dom haft det lika bra som jag och många andra. Och dessutom måste man inte ha en häst för att vara lycklig. man kan vara det på så många andra sätt! Men umgås inte med dom som tar på din energi , ibland måste man kunna säga nej också!
 
Det är roligt att se dig försöka förstöra för mig, för vet du vad, jag bryr mig inte längre! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela