trosictina.blogg.se

Jag är en tjej på snart 12 år som älskar hästar och kompisar! Jag har en egen häst som heter Strega, henne delar jag med min syster Anna. Här kommer ni få följa mitt liv , mycket häst men annat också! Xoxo Tina<3

Vaken

Publicerad 2014-03-08 12:18:56 i Allmänt,

Hann inte blogga igår så slänger upp ett inlägg nu istället ! Igår gick jag i skolan till 2 och va lite med en kompis, därefter åkte jag till stallet och min tränare red Strega. I början var hon lite spänd men efter hand så blev hon mjukare. Sen kom hösilage killen och jag fick leda Strega tills allt var fixat. När dom höll på där ute blev Strega väldigt rädd så jag försökte intala henne att det var inget farligt och ser man på, det funkade faktiskt! Vaknade 

Vaknade nästan nyss , Anna är redan i stallet och ska rida . Idag ska jag och brorsan jobba och efter det så ska jag och mamma till stan! 

Kisen e söt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela